Sunday, March 11, 2012

Weekend ends ^^

今日去左IPC&The Curve行街~劲多人!

有周末跳蚤市场,可惜落雨,只能够行一部分。我用五蚊买左个粉红色手机袋,上面绣左只兔子,哈哈!

晚餐食金加利蔬菜炸鸡饭,虽然普通料,但热辣辣,食得舒舒服服。我爱白饭吖!

听日又系全新既一个星期,只希望每日过得安好,身体少D pattern!
最好每日都返到工啦。同同事吹吹水都几爽嫁~

回顾呢个周末都算过得充实~ 其实我时不时都觉得头昏眼花,有时都惊惊地,但医生话只要我唔会晕倒就唔算太差喔,血压低无么办法可以改善..... :(

练习「甩手功」之后我既翼下开始酸痛,练多几日应该Ok挂。

够钟饮中药噜~

No comments:

Post a Comment