Friday, March 9, 2012

Ponteng work again

哇~训左两个钟,我觉得自己好似由咸鱼变返活鱼!!睡眠真系真系好重要!!

训醒就食晚饭,跟住饮中药。

我开始练习「甩手功」佛教医书话对身体好好,尤其系长期身体毛病。简单易学,又唔会太吃力,好适合我~ 哈哈 我真系好似老人家吖!

我同自己讲,只要我仲未死,都应该keep trying!尝试唔同既方法,改变生活方式去改善我既身体状况,哪怕只系好细微既好转。

因为我唔系咸鱼,我要做活鱼!

Ohhh I have finally said GoodBye to Maxis! I finally do not need to pay 200 bucks for monthly phone bill!! Hopefully Digi line not too bad lah.... :)

Apple have announced the New iPad ! Weird name but I don't care, I'm getting it! Faster come in to Malaysiaaaaaa ~

No comments:

Post a Comment